ועדה רפואית לניידות סניפי משרד הבריאות


בהמשך דף  זה יופיעו הכתובות ומספרי הטלפון של וועדות לניידות - סניפי משרד הבריאות

אך בטרם תפנה לועדה רפואית של משרד הבריאות לצורך תביעת ניידות, מומלץ לשקול להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בניידות. אך כיצד תדע אם עורך הדין שמייעץ לך הוא אכן עורך דין מתמחה לניידות?

להלן מספר טיפים ועצות לבחירות עורך דין לניידות:  

 

  • יש לבדוק האם מדובר בעו"ד שמתמחה בתביעות נגד המוסד לביטוח לאומי עם התמחות בתביעות ניידות או שמדובר בעורך דין שעוסק בנושאים רבים ומגוונים לרבות משפט מסחרי, קניין רוחני, נדלן, פלילי, סכסוכי שכנים ועוד. לדאבוני הרב, מרבית עורכי הדין בישראל אינם מתמקדים בתחום הצר של תביעות ניידות ועוסקים בנושאים רבים ומגוונים. כשתשאל את מרבית עורכי הדין האם הם עורכי דין שמתמחים בניידות או לפחות האם הם עורכי דין שמתמחים בביטוח לאומי, הם ישיבו שהם משרד עורכי דין שמתמחה בביטוח לאומי או שהם משרד עורכי דין לניידות, הם יטשטשו את העובדה שמדובר במשרד עורכי דין  כללי שעוסק בנושאים רבים ומגוונים. הדרך לבדוק הצהרות אלה היא פשוט להתקשר לאותו משרד עורכי דין באופן אנונימי ולשאול האם אפשר לעשות עסקת מכירת דירה מיד שנייה באמצעותם, וכדאי שהשאלה תיראה רצינית. יש לשאול כמובן - כמה זה עולה? . אם מדובר במשרד עורכי דין כללי הוא יציע מיד את שירותיו המשפטיים לעניין זה, וכך תוכל לדעת שלא מדובר במשרדי עורכי דין שמתקמד בתביעות כנגד המוסד לביטוח לאומי, או משרד עורכי דין שמתמחה בניידות ואפילו לא משרד עורכי דין לנזיקין.

 

  • עורך דין שמתמחה בניידות ולתביעות ביטוח לאומי אמור להכיר את גוף האדם, ובעיקר את מערכת התנועה. עורך דין שלא ידע לזהות את השמות של העצמות השונות בגוף האדם כנראה שאינו עו"ד מתמחה לביטוח לאומי וכנראה שגם אינו מתמחה בניידות. כדאי לשאול את עורך הדין מס' שאלות  על העצמות בגוף האדם, שאלות כגון: נפגעתי בתאונה בעצם "הפמור" אתה מכיר את העצם הזו? התשובה הנכונה היא, שזו עצם הירך. אם עורך הדין יתחמק, כנראה שאינו מתמחה לנזקי גוף ואינו עורך דין שמתמחה לביטוח לאומי וכמובן שאינו עורך דין לניידות שאלה נוספת שרלוונטית לנכים התובעים גימלת ניידות היא מהו השריר הארבע ראשי או בלועזית : Musculus quadriceps femoris  מדובר בשריר הירך הקדמי ה-4 ראשי שהוא השריר הגדול מבין שרירי הגוף האנושי. שריר זה הרבה פעמים נפגע עקב מחלת הפוליו וגם מסיבות אחרות. אם עורך הדין יתחמק, כנראה שאינו מתמחה בנזקי גוף ואינו עורך דין מתמחה לביטוח לאומי ובטח שהוא אינו עורך דין שמתמחה בניידות  שאלה נוספת: הגשתי תביעת ניידות ובוועדה הרפואית  עשו לי בדיקת חוזק שרירים לשריר השוק. והתוצאה היא בין 2-3 זו תוצאה טובה מבחינתי לצורך תביעת ניידות ?  תשובה נכונה - המבחנים לחוזק שרירים הם בן 1 ל5 . חוזק 5 משמעו שריר בריא. חוזק 1 זה שריר שלא מתפקד לחלוטין. חוזק שבין 2-3 הוא שריר שמצבו קשה ומשפטית הוא מוגדר כשריר משותק שמגביר את הסיכויים לזכות בתביעת ניידות. עורך דין שמתחמק מלתת תשובה על שאלה זו, כנראה שאינו עורך דין ניידות
 
אם אתה מעוניין בטיפים נוספים לבחירת עורך דין לניידות לחץ כאן כאן :
 

 

אם בכל זאת תחליטו לגשת לוועדות לניידות להלן הכתובות והטלפונים של הוועדות השונות בסניפים השונים:

בלשכות הבריאות המחוזיות


אנא פנה אלינו לקבלת יעוץ!
בטלפון 1-800-229-444, התקשרו עכשיו!

כל פנייה טלפונית תענה במקצועיות ובסבלנות.