זכויות חולי סוכרת

 הודעה חשובה  בעניין תביעות חולי סוכרת 

 

החל מ-1 דצמבר 2014, יוחמרו מאוד תקנות המוסד לביטוח לאומי בכל הקשור לזכויות נכים לקבלת תגמולים וקצבאות בגין מחלת הסוכרת.לכן, חשוב להזדרז ולטפל בבקשות של חולי סוכרת  במהירות, לא יאוחר מיום 30.11.2014 שכן אחל מ ה-1/12/14 יפחתו הזכויות של חולי הסוכרת במוסד לביטוח לאומי באופן משמעותי ואיתן גם הסיכוי לקבלת זכויות כלשהן במוסד לביטוח לאומי.

מחלת ה"סוכרת" שנקראת גם בטעות מחלת הסכרת נפוצה מאוד בכל רחבי העולם ובעקר במדינות הרווחה. מרבית הרופאים טוענים ששורשי המחלה הם בתרבות השפע של העת החדשה. לא ידוע בספרות הרפואית על מקרים של סוכרת שהתרחשו לפני 200 שנה. הטיפול במחלת הסוכרת הוא בדרך כלל סימפטומטי, באמצעות כדורים או זריקות של אינסולין (או תחליפי אינסולין ) הרפואה הקונבנציונאלית לא יודעת כיצד לרפא את המחלה ואולם באמצעות התרופות ושיתוף פעולה של החולה, הרפואה במרבית המקרים מצליחה לייצב את המחלה ולמנוע החמרה והופעה של סיבוכי סוכרת.


קיימים שני סוגים עקריים של סוכרת:

א. סוכרת נעורים, שנקראת גם סוכרת מסוג 1 , שמתגלה במרבית המקרים    בתקופת הנעורים של הסובלים מהמחלה ומאפשרת במרבית המקרים לקבל גימלת ילד נכה מהמוסד לביטוח לאומי. 

ב. סוכרת מבוגרים, שנקראת גם   סוכרת סוג 2  - שהיא הסוג הנפוץ יותר, בקרב האוכלוסיה.

רמות סוכר גבוהות בשני סוגי הסוכרת עלולות להוביל לסיבוכים שונים ותופעות מזיקות נלוות כגון: פגיעה קשה בראייה, פגיעה קשה בכליות , נוירופטיה סוכרתית (רעידות ונימול בידיים וברגליים) , כיבים או פצעים ברגליים שעלולים גם להביא לקטיעה של הגפיים ו/או חלקי גפיים ועוד ..

חולי סוכרת רבים זכאים לקבל סיוע מהמוסד לביטוח לאומי ויש לפעול במהירות 
שאל את עצמך:
א.  האם אתה מכיר אדם חולה סוכרת שזקוק לעזרה מול הרשויות השונות?
ב.  האם אחד מבני משפחתך חולה סוכרת ויתכן וזכאי לקבל כסף ?
ג.  האם אתה מודע לזכויותיו של חולה סוכרת במובן של קצבאות, פיצויים, ביטוחים ופנסיה?
ד.  האם משפחתך או מכריך מיצו את כל זכויותיהם מול ועדות ביטוח לאומי?

אם אינך בטוח לגבי אחת מן התשובות, ייתכן שמגיע לך או להם  כסף מן המדינה וחברות הביטוח 

 

פנה עוד היום לקבלת ייעוץ חינם מעו"ד מומחה לסוכרת

 

התקשר לטלפון 1-800-229-444 

 



מרבית חולי הסוכרת בישראל הסובלים מהמחלה ה וסיבוכיה השונים לא יודעים כיצד להגיש תביעה כנגד המוסד לביטוח לאומי.  על פ דו"ח מבקר המדינה, רק 26% מהפונים ללא ייצוג בתביעות למוסד לביטוח לאומי, מקבלים את מלא הזכויות. שאר 74% שפונים ללא ייצוג אינם מקבלים את מלא הזכויות להן הם זכאים. כדי לקבל את מירב הפיצויים הכספיים בגין מחלה קשה זו. דרושים ידע ונסיון מקצועי כדי להתמודד מול דרישות ביטוח לאומי, "לנצח" את הבירוקרטיה ואת המנגנון המאיים של המוסד לביטוח לאומי ולקבל את כל הכסף המגיע לך.

פנה עוד היום לקבלת ייעוץ חינם מעו"ד מומחה לסוכרת

התקשר לטלפון 1-800-229-444 


רקע כללי על תביעות סוכרת 


מחלת הסוכרת הולכת ומתפשטת במדינת ישראל כמו גם בעולם המערבי. למעשה לפי הנתונים העדכניים ביותר שיש בידינו נראה כי כל קשיש חמישי המתגורר במדינת ישראל חולה בסוכרת וכי יותר מחמישה אחוז מבני השמונה עשרה ומעלה המתגוררים במדינת ישראל חולים במחלה המסוכנת. במידה וגם אתם חולים בסוכרת, חשוב מאוד לבשר לכם כי ישנו סיכוי לא רע שמגיע לכם לא מעט כסף. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שנכון לכתיבת שורות אלה, חולי סוכרת יכולים להגיש תביעה לקצבת נכות כללית למוסד לביטוח לאומי ולעמוד בפני וועדה רפואית לקביעת רף הנכות ממנה הם סובלים.
במה עוסק עורך דין לסוכרת?
עורך דין סוכרת הוא עורך דין לענייני נזיקין שמתמחה בתחום הסוכרת. חשוב להבין כי על מנת למקסם את סכום הפיצויים במקרה של מחלת הסוכרת, יש לדעת כיצד להציג את המקרה, כיצד להופיע בפני הוועדות הרפואיות, כיצד לאסוף את הניירת הרלוונטית למקרה ועוד. את כל הנקודות הנ"ל יש לברר מול עורך דין סוכרת בלבד.
מדי שנה מוגשות תביעות רבות למוסד לביטוח הלאומי שמטרתן להכיר במבוטחים כזכאים לקצבת נכות בעקבות מחלת הסוכרת, אך באופן גורף ניתן לכתוב כי רק התביעות שהוגשו תוך פיקוח צמוד וליווי מקצועי של עורך דין סוכרת, אכן מתקבלות בסופו של דבר.
לאור זאת ניתן ללמוד כי עורך דין סוכרת עוסק בליווי מקצועי ובניהול של תביעות מול המוסד לביטוח לאומי במטרה למקסם את סכום הפיצויים הסופי שייקבע ללקוחותיו.
דוגמאות לשירותים שמספק עורך דין סוכרת
להלן מספר דוגמאות לשירותים שמספק בימינו עורך דין סוכרת:
· במקרים רבים נקבעים למבוטחים אחוזי נכות נמוכים יותר מאלו שהיו יכולים להיקבע להם. תפקידו של עורך דין סוכרת הוא בין היתר להשיג חוות דעת רפואית נגדית במטרה להגדיל את אחוזי הנכות בהתאם למצבו הריאלי של המבוטח.
· רבים לא מודעים לכך, אבל כיום ניתן במקרים מסוימים להכיר בסוכרת כתוצאה של תנאי העבודה או של אירועים מסוימים שהתרחשו במסגרת העבודה. עם זאת, על מנת להצליח להוכיח זאת, ישנה חשיבות עליונה לעבוד מול עורך דין סוכרת שמתמצא בתחום ושמכיר את החוק מאחור ומלפנים.
· שירות נוסף שמספק עורך דין סוכרת הוא עריכת התביעה באופן כזה שבו ניתן יהיה להראות את מצבו הכולל של המטופל. במקרים רבים אנשים שהגישו תביעות לקבלת קצבת נכות ללא סיוע של עורך דין סוכרת, לא טרחו לציין את מחלות הרקע מהן הם סובלים ולפיכך לא הצליחו להראות כי אין באפשרותם לעבוד בעבודות משרדיות למשל. שימו לב – רק עורך דין סוכרת יכול לשטוח את פרטי המקרה שלכם באופן האופטימאלי תוך ראייה של טובתכם האישית בלבד לנגד עיניו בכל עת.
· בנוסף לכל האמור לעיל, עורך דין סוכרת בדרך כלל גם מספק שירות מיוחד שכולל הכנה לקראת הוועדות הרפואיות וייצוג בוועדות הרפואיות. חשוב להבין כי כל תנועה לא נכונה או כל מילה לא נכונה, עלולה לשנות את גובה אחוזי הנכות לכאן או לכאן באופן משמעותי.
כיצד לבחור בחכמה עורך דין סוכרת?
אמנם לא מסובך יתר על המידה לאתר בימינו עורך דין סוכרת, אבל הרבה יותר קשה למצוא עורך דין סוכרת שמחזיק במוניטין רב ובניסיון רב בתחום וזאת כיוון שמדובר על תחום חדש יחסית. אי לכך, בבואכם לבחור עורך דין סוכרת, הקפידו לעבוד אך ורק מול עורך דין סוכרת שכבר טיפל בהצלחה במקרים דומים לשלכם ואל תהססו לבקש המלצות מלקוחות קודמים.
בנוסף לכך העדיפו לעבוד מול עורך דין סוכרת שמתמצא בעבודה מול המוסד לביטוח לאומי ושמחזיק בניסיון של לפחות עשר שנים בתחום זה. לסיום נציין כי תמיד מומלץ לעבוד מול עורך דין סוכרת שמתאפיין ביחס נעים, ביחסי אנוש טובים וברמת זמינות גבוהה.


קרא עוד :

עו"ד תביעות ביטוח לאומי, עו"ד נכות כללית, עו"ד תביעות סוכרת, משרד עורכי דין תביעות סוכרת , עורכי דין סוכרת, עורכי דין לתביעות סוכר, זכויות נפגעי סוכרת, הרעה בזכויות של חולי סוכרת, צמצום זכויות חולים סוכרת, פיצויים לחולי סוכרת