עורכת דין אליסה סולומונוב

עורכת דין אליסה סולומונוב היא משפטנית שעוסקת מזה שנים רבות בניהול תביעות ובעיקר בניהול תביעות נזיקין. alisaעורכת דין סולומונוב שולטת שליטה מלאה בשפות עברית רוסית ואנגלית. עורכת דין אליסה סולמונוב אחראית במשרד עורכי הדין שלנו על טיפול במגוון רחב מאוד של תיקי נזיקין לרבות: תביעות בגין תאונות דרכים, תביעות בגין תאונות עבודה, תביעות בגין רשלנות רפואית, תביעות בגין נפילות ברחוב, תביעות בגין פציעות על אוניות, תאונות בים,  תאונות ילדים הן על בסיס פוליסת ביטוח תאונות אישיות תלמידים והן בתביעות  כנגד בית בית הספר ותביעות נזיקין כנגד משרד החינוך, תביעות נזיקין כנגד עירייות ומועצות מקומיות.עורכת דין סולומונוב היא עורכת דין לתאונות דרכים

בנוסף, למשפטנית ולעורכת דין אליסה סולומונוב יש ניסיון רב בטיפול בתביעות כנגד המוסד לביטוח לאומי לרבות ייצוג נכים בוועדות רפואיות וכן הופעות רבות בבתי משפט וכן בבתי דין לעבודה. עורכת דין אליסה סולומונוב אחראית על הגשות בג"צים במשרדנו. וזאת כאשר יש צורך לעתור על החלטות שגויות של בית הדין הארצי לעבודה. בכל הקשור לתביעות שונות בגין נזקי גוף, וכן עתירות לבגץ על פסקי דין והחלטות שונות בתחום הנזיקין של בתי משפט בישראל. עורכת דין אליסה סולמונוב כפי שנאמר לעיל, מלווה את ציבור הנכים או הנפגעים בייצוג בוועדות השונות בענינים הבאים:

תביעות בגין חוק הפוליו, תביעות של תאונות עבודה, תביעות נכות כללית, תביעת ניידות, תביעה לקבלת שירותים מיוחדים מביטוח לאומי, תביעת סיעוד, תביעה לגימלת ילד נכה, תביעה להחזרי מס ועוד.

בנוסף, לעורכת דין ולמשפטנית אליסה סולומונוב ידע רב גם בתביעות  נזיקין שונות ובנוסף לכך שהיא עורכת דין לתאונות דרכים , עורכת דין לתאונות עבודה, עורכת דין לתאונות ילדים ועוד. היא גם משמשת כעורכת דין בתחומים נוספים של נזגי גוף  לרבות תביעה בגין נפילה ברחוב, או תביעה בגין נפילה במקום ציבורי או תביעה בגין תאונת ספורט, תאונה בגין תאונת דרכים בדרך לעבודה וכן תאונה בגין כל מפגע שגורם לנזק גוף. 

עורכת דין אליסה סולומונוב התברכה בהרבה מאוד סבלנות ויחס אישי וחם, תכונות שחשובות מאוד לניהול תיקי נזיקין ובעיקר תביעות של נזקי גוף